V košarici ni izdelkov.
Nazaj v trgovinoV košarici ni izdelkov.
Nazaj v trgovinoSplošni pogoji poslovanja spletne trgovine Ajurvita (v nadaljevanju spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. S spletno trgovino Ajurvita upravlja podjetje MVN, Rosana Sluga Štih sp., Bratovševa ploščad 36, 1000 Ljubljan (v nadaljevanju ponudnik oz. prodajalec). Za vsa vprašanja smo dostopni prek elektronskega naslova na info@ajurvita.si ali prek kontaktnih podatkov, navedenih na naši spletni strani. Več podatkov o podjetju tukaj.
Spletna stran in spletna trgovina sta dostopni vsem obiskovalcem (v nadaljevanju uporabnik oz. kupec) pod enakimi pogoji. Uporabnik se lahko registrira v sistem spletne trgovine pri čemer pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Pogoji uporabe osebnih podatkov so opisani spodaj. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika in poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Kupec z oddajo naročila sprejema splošne pogoje poslovanja.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba lahko spreminja. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Ponudba izdelkov zajema stalno ponudbo izdelkov in posebno ponudbo v večjih pakiranjih ter promocijske pakete.
V spletni trgovini je mogoče naročiti izdelke 24 ur na dan 7 dni v tednu. Izdelke je mogoče naročiti v slovenskem jeziku, dostavljajo pa se na območju Republike Slovenije. Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Če nakup opravi pravna oseba, je treba v opombo pri oddaji naročila vpisati še davčno številko in pripisati ali je pravna oseba davčni zavezanec ali ne.
Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb KUPITE SEDAJ odda naročilo, na elektronski naslov prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Ko je naročilo potrjeno oz. zavrnjeno, uporabnik o tem prav tako prejme obvestilo prek elektronske pošte. Prodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom je sklenjena v trenutku, ko ponudnik uporabniku pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi naročila oz. o uspešno obdelanem naročilu. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Prodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Ponudnik skupaj z blagom kupcu pošlje račun po navadni ali elektronski pošti. Na računu so jasno razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. O morebitnih napakah na računu je uporabnik je dolžan preveriti najkasneje v 3 dneh od prejema obvestiti ponudnika, kasneje podani ugovori glede pravilnosti podatkov ne bodo upoštevani.
Cene veljajo zgolj za spletno trgovino in se lahko razlikujejo od cen na drugih prodajnih mestih. Ravno tako velja tudi za akcijske cene. Cene v spletni trgovini se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Vse cene v spletni trgovini so izražene v evrih (EUR) in po 1. odstavku 94. člena zddv 1 ne vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
Akcije, popusti in promocije
Izdelki so občasno na voljo po akcijskih cenah in cenah s popusti. Akcije, promocije in druge tržne aktivnosti bodo jasno označene kot takšne. Kupci lahko pri nakupu koristijo promocijske kode oz. kupone s popusti, ki jih dobijo prek različnih virov. Kode in kuponi prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so časovno omejeni. Kupec jih vnese tekom postopka oddaje naročila. Pravila uporabe in veljavnost bodo vedno jasno opredeljeni. Popusti, akcijske cene, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.
Naročeno blago bo pripravljeno in odpremljeno praviloma v 7, najkasneje pa v 14 delovnih dneh od potrditve naročila oz. od prejetja celotne kupnine v primeru plačila prek bančnega nakazila. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvaja. Dostava blaga je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.
Stroški pošiljanja in pakiranja za naročila do 50 EUR (vključno s popusti) znašajo 4,5 EUR. Pri nakupu nad 50,00 EUR (vključno s popusti) sta pakiranje in dostava brezplačna.
Ponudnik si pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu. V primeru, da Uporabnika ob dostavi pošiljke ni doma, mu dostavna služba v nabiralniku oz. prek sms sporočila pusti obvestilo o poštnem paketu in o tem, kako ga lahko prevzame.
Odstop od nakupa/pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v roku 14 dni od prevzema naročila obvesti ponudnika, da odstopa od pogodb, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Omenjena pravica velja samo in izključno za blago, ki ne sodi v kategorijo živil. Kupec skladno z določbami Zakona o varstvu potrošnikov nima pravice do odstopa od pogodbe za nakup (i) blaga, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe in (ii) zapečatenih izdelkov, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl blago, ter v drugih primerih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov. Prav tako uporabnik nima pravice do odstopa od pogodbe, če vsota plačil, ki jih mora uporabnik opraviti na podlagi pogodbe, ne presega 20 EUR.
Kupec mora sporočilo o odstopu od pogodbe podati v pisni obliki na elektronski naslov (info@ajurvita.si) in mora v roku 14 dni vrniti blago v originalni embalaži s priloženim računom poslati na sedež podjetja (MVN, Rosana Sluga Štih s.p., Bratovševa ploščad 36, 1000 Ljubljana). Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Ponudnik bo kupcu povrnil celotno kupnino, stroške, ki nastanejo z vračilom blaga (strošek vračila) pa krije kupec sam. Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo se kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.
Reklamacija in uveljavljanje stvarne napake
Izdelki so pred dostavo skrbno pregledani in odposlani nepoškodovani. Kupec je dolžan takoj po prevzemu pregledati prejeto blago. V primeru, da število dostavljenih izdelkov ne ustreza številu naročenih (dobavljena količina in količina na računu se razlikujeta), mora kupec najkasneje v roku 3 delovnih dni po prevzemu o tem obvestiti ponudnika na elektronski naslov
1. Napačno poslano blago
Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 delovnih dneh po prevzemu o napaki obvestiti ponudnika na elektronski naslov info@ajurvita.si in priložiti ustrezne fotografije napačnega blaga. Na podlagi ustreznega obvestila prodajalec kupcu v najkrajšem možnem času dostavi ustrezen artikel, kupec pa mora ob prejemu pravega izdelka, napačnega vrniti ponudniku. Kupec lahko blago vrne po pošti na stroške ponudnika. O tem mora kupec ponudnika predhodno obvestiti na info@ajurvita.si, ponudnik pa bo poslal kurirja za prevzem blaga. Drugačen način vračila na stroške ponudnika ni možen.
2. Reklamacija fizično poškodovanih izdelkov
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki jo trenutno uporabljamo. To stori tako, da obvesti ponudnika na info@ajurvita.si, ta pa po dogovoru pošlje dostavno službo, ki prevzame paket v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (brez da bi ta karkoli dodal ali odstranil). Izpolni se tudi reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
3. Uveljavljanje stvarne napake
Ponudnik odgovarja za stvarne napake prodanega in dobavljenega blaga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Ponudnik se zavezuje uporabniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Blago ima stvarno napako kadar:
– blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
– blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga Uporabnik kupuje, ki pa je bila Ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
– blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; ali
– je Ponudnik izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Kupec mora o stvarni napaki obvestiti ponudnika preko elektronskega naslova info@ajurvita.si. Kupec lahko kot potrošnik uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če prodajalca obvesti o napaki v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo ponudnik čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodil kupčevi zahtevi. Če o napaki obstaja spor, ponudnik v enakem roku poda kupcu pisen odgovor. Izdelek z napako kupec vrne na naslov ponudnika. Če je mogoče, bo le-ta izdelek zamenjal, v nasprotnem primeru pa postopal v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru, če je kupec blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake po preteku 2 let od dneva nakupa.
MVN, Rosana Sluga Štih s.p. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Za morebitne pritožbe se lahko obrnete na elektronski naslov info@ajurvita.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
V skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ne priznavamo nobenega izvajalca kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov. Ne glede na zgoraj navedeno, na tem mestu objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Kljub prizadevanjem, da bi zagotovili točne podatke, se lahko zgodi, da so podatki o lastnostih izdelkov, roku dobave ali ceni napačni. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla, stroški dostave oz. rok dobave spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Osebne podatke uporabnikov spletne trgovine ponudnik varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. Uporabnik prevzema vso odgovornost za verodostojnost osebnih in kontaktnih informacij.
Osebne podatke ponudnik hrani in uporablja izključno za izpolnjevanje naročil in pošiljanje novic. Podatki ne bodo posredovani tretjim osebam z izjemo naših pogodbenih partnerjev za namen dostave izdelkov in trženja. Naši pogodbeni partnerji osebnih podatkov uporabnika ne bodo uporabljali za noben drug namen razen za namene, za katere jih mi pooblastimo.
Spletna stran www.ajurvita.si samodejno zbira izključno neosebne podatke o uporabi spletnega mesta, kot so obiskanost strani, dnevno število obiskovalcev, časovno obdobje, v katerem se obiskovalci zadržijo na spletni strani ipd. Spletno mesto uporablja Googlovo storitev »Google Analytics«, ki je namenjena spremljanju in analiziranju obiska spletnega mesta. Kot pomoč pri analizi obiskanosti strani uporablja piškotke, ki izdajo podatke o vaši uporabi spletnega mesta, vključno z vašim IP naslovom. Več o zasebnosti si lahko preberete tukaj.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Dostop do spletne strani in spletne trgovine je praviloma mogoč vsak dan v tednu, 24h na dan.
Izjemoma, zaradi različnih tehničnih razlogov in vzdrževalnih del ter tretjih razlogov, na katere ponudnik nima vpliva, lahko poslovanje oziroma dostop do spletne trgovine občasno ne bo mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do dela ali celotne spletne trgovine.
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje spletne strani ali spletne trgovine zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
Ponudnik si pridržuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil bo ponudnik obvestil uporabnika v najkrajšem možnem času in ga seznanil z nadaljnjimi koraki.
Informacije na spletni strani www.ajurvita.si so informativnega značaja in niso nadomestilo za posvet z zdravnikom ali ali zdravstvenim osebjem. Prav tako niso nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč v primeru zdravstvenih težav in niso zdravniško priznani za preprečevanje bolezni.
Izdelki in trditve o posameznih izdelkih v spletni trgovini Ajurvita niso bili ocenjeni s strani odgovornih državnih inštitucij in niso namenjeni za diagnosticiranje, zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Informacije so le informativne narave in niso bile potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA). V kolikor uživate kakšna zdravila ali druga prehranska dopolnila in v kolikor sumite kakršne koli zdravstvene težave se pred uporabo naših izdelkov predhodno posvetujte s svojim zdravnikom ali s farmacevtom. O uporabi, tveganju in neželenih učinkih se pred uporabo posvetujte z zdravnikom ali s farmacevtom.
Spletna stran Ajurvita (www.ajurvita.si) in vsi podatki na njej (besedila, slike, grafični, avdio in video elementi) so predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Vsebine spletne strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Elektronska oblika se v zvezi z uporabo Spletne strani šteje za enakovredno pisni obliki razen, če zakon izrecno določa drugače.
Ponudnik si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni oziroma posodobi Spletno stran oziroma onemogoči dostop do Spletne strani.
Za medsebojne odnose med Uporabnikom in Ponudnikom se uporablja pravo Republike Slovenije. Vsi morebitni spori bodo predloženi v reševanje stvarno pristojnem sodišču v Ljubljani.
Spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje delovanja spletne strani in v oglaševalske namene. Obvezni piškotki so shranjeni v vašem brskalniku, saj so nujno potrebni za pravilno delovanje tega spletišča. Ob obisku spletne strani se na vašo napravo naložijo analitični in oglaševalski piškotki (Google Analytics, FB pixel) samo v primeru, če kliknete na gumb 'Sprejmi vse' oz. izberete možnost obveznih in neobveznih piškotkov. Imate tudi možnost zavrnitve neobveznih piškotkov, vendar to lahko vpliva na vašo uporabo spletišča.
Več o uporabi piškotkov na tem spletnem mestu si lahko preberete na povezavi https://ajurvita.si/zasebnost-in-podjetje/
Vas zanimajo naši izdelki? Zaupajte nam vaš e-mail naslov in prejeli boste 10% popust na prvi nakup!